Voit Voit
968
BLOG

To już cztery lata

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

 

To było bardzo dawno, Synku. Miałeś wtedy dwa lata, dwa miesiące i tydzień. Ktoś zadzwonił i powiedział, że Twój tata nie żyje. Mój świat się zatrzymał w miejscu. W naszym domu, który już nie był nasz zaroiło się od znajomych i przyjaciół. Jacek - mój były mąż i najlepszy z ludzi – wywiózł nas do dziadków. Nie pamiętam tej drogi. Wybacz- mało z tego czasu pamiętam.  

Do dzisiaj nikt taty nie zastąpił. Minęło 4 lata. A ja nadal robię dwie herbaty -  w tym jedną bez cukru, i dwa poranne tosty.

Twój świat na szczęście idzie dalej. Mój nadal stoi w miejscu.

Może kiedyś ruszy. Dla Ciebie, Kochanie.

 

mama

 

 

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości